Ga naar inhoud

tv center pro

dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo op mijn vorige laptop vista 32bit werkte tv center pinnacle 4 ,maar op de nieuwe win7 x 64 wil het niet lukken ,ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar nul resultaat de laptop herkend de usb antenne niet ,ergens op google stond een oplossing osd uitvinken ,helaas geen oplossing ,ik ga het stilletjes opgeven als hier geen oplossing uit de bus komt grtjs (usb stick hdtv 340E)

aangepast door dodgeboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken er niks van maar misschien moet je een update doen.

neen updates helpen niets aan het feit dat tv center gemaakt is om op 32 bit te werken en niet op 64 ,maar ik vind het wel vervelend dat ik 89eu heb betaald 1jaar geleden en nu niets meer met pinnacle kan aanvangen op win 7 ,ik had gehoopt dat er een patch of zo was ontwikkeld voor w7 64, heb die vraag gesteld op de pinnacle site maar die antwoorden niet eens er zijn 2 oficiele drivers voor win 7 x64 maar die werken niet ,in de pc shop kunnen ze ook geen oplossing vinden ,(tenzij ik 2de partitie vista 32bit maak) maar daar voel ik niets voor dat is achteruit boeren ipv vooruit! heb al gedeinstald en install dvd verdwijnt in kast .tot er mischien later iets opduikt ,bedankt voor respons grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hier kijk doch ik weet niet welke driver je nodig hebt dan zie ik windows 7 - 32 en 64 bits alsmede beta

Zo te zien volgens eerste bericht is dit uw driver maar als je 340E se versie hebt dan deze

Orgineel is het deze of bij se versie deze

Pak dat uit met de rechtermuisknop.

Sluit de usb-TV aan.

Ga naar apparatenbeheer

Waarschijnlijk ziet je gele tekens.

Klik erop en dan installatie wijzigen en ga naar map van de download en klik op 64 bits map.

Windows zal dan inf bestand zien en installeren.

Ik zie wel dat de huidige versie 6.04 is terwijl uw software 4.0 is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hier kijk doch ik weet niet welke driver je nodig hebt dan zie ik windows 7 - 32 en 64 bits alsmede beta

Zo te zien volgens eerste bericht is dit uw driver maar als je 340E se versie hebt dan deze

Orgineel is het deze of bij se versie deze

Pak dat uit met de rechtermuisknop.

Sluit de usb-TV aan.

Ga naar apparatenbeheer

Waarschijnlijk ziet je gele tekens.

Klik erop en dan installatie wijzigen en ga naar map van de download en klik op 64 bits map.

Windows zal dan inf bestand zien en installeren.

Ik zie wel dat de huidige versie 6.04 is terwijl uw software 4.0 is

dank u maar dat heb ik ook al geprobeerd (al veel meer drivers ook voor vista x64 compatibiliteit geprobeerd )in xp vista niets helpt ,heb alles nog is op 32 bit laptop geinstaleerd om te zien of het daar nog werkt maar nu!! komt het blijkbaar hier in skw tege mechelen is er nul zero ontvangst het pc tv gaat toch wel achter kanalen zoeken dus denk ik dat ik toch wel de juiste driver voor de usb antenne heb gevonden ,maandag op,t werk in antwerpen haven (had ik altijd ontvangst) zal ik het nomaals proberen ik houd u op de hoogte !grtjes (op vorige lptp had ik het in antwrpen, geinstalleerd en direct beeld) waarschijnlijk staat er in deze buurt geen piloon ????? aangepast door dodgeboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.