Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey ,

ik heb als bij baantje softwarematige pc problemen oplossen maar nu wil ik graag een software pakket die automatisch alles doet schoonmaken en defragenmeteren en register virussen

of te wel een alles in 1 maar die automatisch opstart en alles schoonmaakt

Geplaatst:

helaas is beide wat ik niet zoek gwoon een programma die

1.op cd moet branden

2. automatisch start

3.scant op virussen

4.defregmenteerd je pc

5.maakt je pc schoon

6. scant je hardeschijf op fouten

7. hestelt windows programma's/fouten

8. herstel/defragmeteerd het register

9. installeerd een lichte antivirus

Geplaatst:

1.op cd moet branden - Nero light

2. automatisch start - Stel je zelf in door snelkoppeling naar opstarten te slepen.

3.scant op virussen - AVG

4.defregmenteerd je pc - Defragger

5.maakt je pc schoon - Ccleaner

6. scant je hardeschijf op fouten - Zoiets heeft ieder windows aan boord

7. hestelt windows programma's/fouten - Indien je windows 7 ultimate hebt dan met defender

8. herstel/defragmeteerd het register - Ccleaner

9. installeerd een lichte antivirus - AVG

Geplaatst:

Wat jij vraagt bestaat niet.

Er is geen enkel programma dat alles combineert wat jij vraagt maar de wintools ultimate komt wel in de buurt.

Voor elke actie die jij opnoemt, zijn er wel een aantal programma's, zelfs gratis, beschikbaar.

Sommige programma's moet je installeren alvorens je ze kan gebruiken; andere moet je uitvoeren vanop een bootable cd.

De progs op bootable cd moet ze sowieso elk apart op een cd zetten.

Van de andere kan je misschien de installatiebestanden op een schijf (of een set schijven) branden om mee te nemen als je ter plaatse gaat om een pc te herstellen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.