Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ga naar desktop

Ga naar printer en dubbelklik op de printer.

Mogelijk staan daar taken.

Mogelijk staat het het daar Printer / printer offline gebruiken aangevinkt.

post-6829-1417704220,7309_thumb.jpg

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Hallo,

Ik kan nu eindelijk ook printen via het thuisnetwerk, maar er is nog een probleem:

Als ik word of wordpad open, en ik type een heel blad vol, kan ik dit direct en snel afdrukken, zoals het hoort.

Maar: als ik een opgeslagen bestand, of iets van het internet wil afdrukken zend mijn laptop het wel naar de printer, en de printer begint af te drukken. Alleen doet die printer dat mega traag, met gedurig een onderbreking.

Lijntje printen, 3 minuten niks, lijntje printen, 3 minuten niks , enzoverder.... Echt wel lastig

Geplaatst:

Vanuit de laptop doet je draadloos printen en dat duurt altijd langer.

Maar het afdrukken zelf zou in principe zoals de pc moeten zijn.

Misschien is het dit:

Klik op printer en dan eigenschappen.

Klik op tab gavanceerd

Is dat zo ingesteld zoals afbeelding.

Maar het kan ook een malware zijn.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

post-6829-1417704220,8143_thumb.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.