Ga naar inhoud

Hotmail email bericht in CC

Gast

Aanbevolen berichten

Wanneer iemand mij een email bericht stuurt waarbij ik in CC sta, dan zie ik in hotmail niet dat ik dit bericht 'slechts' in CC heb ontvangen.

Indien hij mij niet in CC had gezet, maar gewoon bijgevoegd bij 'Aan', dan krijg ik hetzelfde soort bericht, met dezelfde afzendergegevens. Ik weet dus niet of hij mij in CC had gezet of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het misschien nog gedetailleerder uitleggen, want ik begrijp het niet zo goed. Kan ook aan mij liggen hoor xD

Ik weet wat CC en BCC is, dus dat hoef je niet uit te leggen wat dat is.

Als ik in hotmail van iemand een bericht ontvang dan kan ik niet zien of hij mijn e-mail adres wel of niet in CC had gezet toen hij zijn mail verstuurde. Nog anders uitgedrukt: onmogelijk te zien of de afzender mijn e-mailadres bij 'AAN' had gezet ofwel bij 'CC'...

---------- Post toegevoegd om 19:48 ---------- Vorige post was om 19:48 ----------

Gebruik je hotmail via webmail of via windows live mail of een andere e-mailprogramma?

Gewoon webmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de detailweergave aan?

Aan de rechterkant van je mail staat bovenaan een link "beantwoorden". Daarnaast staat een pijltje. Als je daar op klikt krijg je een menu met de optie "detail weergeven".

JAAAAA! SUPER!

Er is trouwens ook een pijltje onderaan de lijn die ook onder 'beantwoorden' loopt, als je daarop klikt zie je ook die details. Super!

Ik moet wel telkens bij ieder bericht naar dat pijltje enz... bij opties kan ik die detailweergave blijkbaar niet standaard instellen...

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt in dit geval inderdaad niet uit waar je klikt.

Bij opties is niet direct een optie terug te vinden.

O.K. zo erg is dit ook niet. Mijn CC is opgelost. Dat was belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.