Ga naar inhoud

ID smart card lezer


Diablo

Aanbevolen berichten

hallo,

onlangs kocht ik een vasca 905 Id kaartlezer maar ik kan hem niet instaleren telkens blijft hij hangen op 86 procent. maar als ik de kaartlezer inplug werkt hij volgens apparaatbeheer wel correct,maar ik krij hem niet op mijn scherm te zien. het register heb ik al opgeschoond maar zonder resultaat. heeft iemand hier een oplossing voor?, alvast bedankt op voorhand.

ps. windows vista.

Diablo,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de driver met de rechtermuisknop op run as administrator klikken.

Ofwel naar apparatenbeheer gaan en daar op gele teken met de rechtermuisknop op installatie wijzigen en naar de map gaan waar de driver staan.

Windows zal de inf bestand zien en installeren.

Om de kaart zelf de lezen hebt je dit nodig:

Kies voor windows en klik op bestand en dan met de rechtermuisknop op run as administrator klikken.

Als het nog niet werkt dan in configuratiescherm / programma en onderdelen Beid verwijderen.

Dan kan je deze oudere versie installeren die ik nog heb.

Om het bestand te kunnen uitpakken hebt je winrar nodig

Opletten dat je de juiste versie kies: 32 of 64 bits

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de driver met de rechtermuisknop op run as administrator klikken.

Ofwel naar apparatenbeheer gaan en daar op gele teken met de rechtermuisknop op installatie wijzigen en naar de map gaan waar de driver staan.

Windows zal de inf bestand zien en installeren.

Om de kaart zelf de lezen hebt je dit nodig:

Kies voor windows en klik op bestand en dan met de rechtermuisknop op run as administrator klikken.

Als het nog niet werkt dan in configuratiescherm / programma en onderdelen Beid verwijderen.

Dan kan je deze oudere versie installeren die ik nog heb.

Om het bestand te kunnen uitpakken hebt je winrar nodig

Opletten dat je de juiste versie kies: 32 of 64 bits

nader onderzoek bleek dat het een registerfout is , ik kan n.l de smart card service niet starten deze ontbreekt in het register. weet iemand een oplossing daarvoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.