Ga naar inhoud

cd/dvd niet meer zichtbaar


willieb19

Aanbevolen berichten

Ik heb voor je vraag een eigen discussie aangemaakt. Zo blijft het overzichtelijk en "inbreken" in een andere discussie met een vraag die niets met het onderwerp te maken heeft, is ook niet erg netjes; maar omdat je nog nieuw bent, is het je vergeven.

Om wat voor laptop gaat het? Merk en modelnummer graag.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dan kunnen we direkt zien welke windows je hebt en welke cd/dvd station er in de laptop zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

249.pngSummary

Operating System

MS Windows 7 Ultimate 64-bit

CPU

AMD Turion 64 Mobile MK-36:

54 °C

Richmond 90nm Technology

RAM

1.0GB Dual-Channel DDR2 @ 249MHz (4-4-4-12)

Motherboard

Acer Navarro (Socket M2/S1G1)

Graphics

Algemeen PnP-beeldscherm @ 1280x768

ATI Radeon Xpress Series (Acer Incorporated [ALI])

Hard Drives

313GB Seagate ST932032 5AS SCSI Disk Device (Unknown):

43 °C

Optical Drives

No optical disk drives detected

Audio

Realtek High Definition Audio

---------- Post toegevoegd om 15:00 ---------- Vorige post was om 14:48 ----------

windows 7 maar dat heb ik al lang hij deed in eens niet meer

---------- Post toegevoegd om 15:01 ---------- Vorige post was om 15:00 ----------

windows 7

---------- Post toegevoegd om 15:02 ---------- Vorige post was om 15:01 ----------

windows 7 ik weet niet of deze is over gekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.