Ga naar inhoud

Browsers werken niet meer

Pele

Aanbevolen berichten

Sorry dat ik even niks liet weten, maar het runnen van het programma brengt enkele problemen met zich mee. De snelle scan heb ik al voltooid (niks gevonden), de volledige scan lijkt toch een serieus aantal uren in beslag te nemen, dus deze heb ik al moeten onderbreken omdat ik anders niks op de laptop kan doen. Ik zal deze vannacht eens laten draaien ,de log post ik dan wel één van de komende dagen hier.

Bij het opstarten van het programma heb ik wel meermaals een probleem gehad. Een blauw scherm met de melding dat er een probleem was opgetreden en dat windows moest worden afgesloten verscheen meermaals als ik het programma opstartte. (Eigenlijk in afwisselende volgorde, een keer niet, een keer wel, een keer niet,...). Ik heb er een foto van genomen (sorry voor de slechte kwaliteit)en in bijlage gestoken, mss ben je er iets mee.

post-10760-1417704231,41_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Na het laten lopen van het voorgestelde programma blokkeerde mijn laptop nogmaals, kreeg ik foutmeldingen bij het opstarten & zag het er zelfs lange tijd naar uit dat ik het besturingssysteem niet meer kon 'bereiken'. Ik heb het dan maar even gelaten voor wat het was en na enkele uren nog eens geprobeerd de laptop opnieuw op te starten. Raar genoeg bleek alles toen normaal. Ik had echter geen zin meer om weer soortgelijke problemen mee te maken en heb mijn harde schijf dan maar geformatteerd & de browsers werken nu weer naar behoren.

In ieder geval toch bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.