Ga naar inhoud

aan en verkopen met PayPal Veilig?

Den Axel

Aanbevolen berichten

hey ik heb eerste de vraag dat enkel paypalgebruikers hierop reageren aub

ik heb losbandig PAYPAL VEILIG? in google search gezocht, en kwam op forums (waar ik geen lid ben). zo wat gesnuffeld en de meeste waren tervreden, en het is veilig,

en dit en dat...

vraag 1: wat vinden jullie algemeen van pay pal?

ik heb ondertussen paypal aangemaakt, maar ik heb het nog niet gebruikt...

tot nu ik een koper had van Nigeria. ik heb hem een betalingsverzoek ingediend...

(het enige wat ik nodig had was zijn mail)

ik kreeg een mail terug van de koper met dit:

You received a payment of €1.150,00 EUR from Mrs Kate Collins

terwijl mijn paypal nog niets heeft ontvangen, maar...

een 2de mail met dit: Dear Axel Pauwels ,

We are confirming that a total of €1.150,00 EUR has been successfully deducted from ***@gmail.com as payment for the purchase of your item *** The money has been deducted from the buyer's account and is ready to be credited into your account pauwelsaxel****@hotmail.com as soon as we receive the shipment verification information to confirm that you have shipped the purchased item. Note that your transferred funds is still on pending, so we await the shipment verification details from you [which is a scanned copy of the shipment label/receipt and the Shipment Tracking Number to confirm shipping status] and then we will credit your PayPal account immediately.

Vraag 2: is het normaal dat ik eerst het item moet opsturen voor dat geld wordt overgeschreven? daar ben ik eigelijk niet voor. dan stuur ik het op , en dan wordt er niets overgeschreven en ben ik alles kwijt...

Vraag 3: is het normaal dat ik een engelstalige brief terugkrijg?

vraag 4: is onderstaande foto normaal? (afzenders van .com. ? de andere waren .be en met zo'n groen dingeske)

post-22934-1417704224,7229_thumb.jpg

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al enkele keren met paypal betaald, maar nog geen internationale transactie.

Je krijgt deze mail waarschijnlijk in het Engels omdat je nu een internationale betaling ontvangt.

Gaat het om een object dat via ebay werd gekocht?

Ik meen ergens op ebay of paypal gelezen te hebben dat het inderdaad gebeurt dat de koper er voor kiest om eerst het object te krijgen vooraleer jij het geld ontvangt. Let wel, de koper heeft wel al betaald aan Paypal. Zodra de koper het object ontvangt stort paypal het bedrag door naar jou.

Als je nog steeds twijfelt kan je best contact opnemen met paypal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.