Ga naar inhoud

Op zoek naar Multi Media Laptop

Rienaldo

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop.

Ik heb sinds kort mijn analoge semi-prof camera omgewisseld voor een semi-prof digitale camera, dus ben van plan om fotobewerkingsprogramma's te gebruiken.

Verder kijk ik veel (al dan niet zelfgemaakte) films en luister ik veel muziek op mijn huidige laptop.

Ik ben geen gamer.

Ik heb wel wat verstand van pc's maar ik zie door de bomen het bos niet meer!

Mijn budget is rond de 1000 euro.

Wie kan mij op weg helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt een beetje van de prijs af maar deze is een heel goede.

Je hebt 1 TB harddisk wat goed van pas komt.

Daarbij 4 Gb geheugen en een heel goede videokaart.

Daar bovenop een snelle processor.

Ik zou wel kiezen indien uw budget het toelaat om 6-cel LI (2,6 Ah) standaard; tot x uur, x minuten* batterijduur met 6-cel batterij te kiezen.

Standaard is het 9-cell maar met 6-cell kan je langer mee werken.

Dat kan je zien door op aanpassen te klikken.

Schuif onderaan waar je processor kan kiezen met pijltje rechts tot je batterij ziet.

Als je bluetooth dient je dat toe te voegen.

aangepast door stegisoft
onlogische fout =)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een 1TB harddisk heb je wel een groot voordeel. Aangezien 1 TB bestaat uit 2 delen uit 500GB, kan je later - wanneer grotere harde schijven voor laptops beschikbaar zijn - een grotere (1TB, 1.5 TB) normale harde schijf kopen, en als tweede een bloedsnelle SSD voor Windows. Een groot voordeel dus mocht je willen upgraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.