Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een excel file met masterdata / grafieken met daaraan gekoppeld een ppt file waarin de grafieken automatisch geupdated worden na het klikken op "koppelingen bijwerken".

In sommige gevallen wil ik de koppelingen tussen de ppt file en de excel file verbreken, dus de ppt file houden zoals ze is en niet meer vragen om de koppelingen bij te werken bij het opstarten van ppt.

Is hier een oplossing voor ? Waar kan ik de koppelingen verbreken in ppt ?

Ps. Ik gebruik Office 2007.

Thx

Cold

Geplaatst:

Heeft iemand hier een oplossing voor ? Ik begin er stilaan aan te twijfelen of dit niet een héél erg domme vraag is met een vanzelfsprekend antwoord aangezien niemand (ook niet op een ander PC forum) met de oplossing al heeft kunnen / willen geven.

Cold

Geplaatst:

Als je de koppelingen verbreekt, zijn ook de grafieken weg.

Als je de presentatie wil houden zonder de grafieken bij te werken, klik je dit gewoon aan bij het opstarten ven de ppt.

Als je de presentatie nodig hebt zonder grafieken, zal je een 2de versie moeten maken waar de koppelingen niet in staan.

Geplaatst:

Heb de oplossing gekregen via een ander forum.

Office knop > Voorbereiden > Koppelingen naar bestanden bewerken > Hier kan je alle koppelingen bewerken / verwijderen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.