Ga naar inhoud

BSOD's heel plotseling..?

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn nonkel heeft geconstateerd dat het wrs aan het OS ligt, ik wil dus eerst windows xp erop zetten en dan een update doen naar iets, usb stick van 4gb (die ik bootable maak lukt niet), zou dit lukken als ik een andere interne schijf van notebook of iemand anders kan gebruiken? Wat ik me dus dan nog afvraag is, stel die maat haalt die schijf uit zijn pc, ik zet er tijdelijk ff een OS op, als die dat dan terug in zijn pc steekt, kan hij dat OS dan booten etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu net het probleem, de pc boot niet van een dvd/cd (al 3 verschillende cd/dvd's, windows vista, windows 7, windows 98 en windows xp op de stick geprobeerd en bij usb geeft hij fouten), ik kan de hdd in mijn ouders hun pc steken en zo de C schijf formatteren, zou het dan kunnnen lukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de opstartvolgorde (boot order) in het BIOS dan wel juist ingesteld?

De beste volgorde is de volgende.

1. floppy (indien aanwezig)

2. cd/dvd station

3. tweede cd/dvd station (indien aanwezig)

4. harde schijf

5. usb device

Is er misschien een technisch probleem met het cd/dvd station waardoor de schijven niet gelezen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.