Ga naar inhoud

Laptop start niet meer op!!


Hannelore

Aanbevolen berichten

Ik heb net hetzelfde probleem, ook met een Amilo (Pi 3540). Ik krijg hem wel nog af en toe opgestart (soms vanaf de eerste keer, soms pas na 7 keer proberen). Ik heb hem al twee keer laten nakijken. De eerste keer had de hersteller hem bij hem thuis 5 keer laten opstarten en verliep alles perfect. De volgende dag liep het bij mij thuis alweer mis. Diezelfde dag heb ik hem alweer binnen gedaan. De hersteller wist totaal niet wat er mis was. Volgens hem moest ik eens proberen de laptop te gebruiken zonder batterij (dus op netstroom). Maar zelfs nu krijg ik 8/10 keren een zwart beeld terwijl mijn laptop gewoon verder opstart. Ook heb ik heel af en toe last van een 'vervormd' beeldscherm: rechts is er een brede zwarte band van ongeveer 4 cm, onderaan een witte band van 2 cm.

Ik ben een beetje radeloos. Als student heb ik heel vaak mijn laptop nodig, en die doet het dus veel niet. Is er iemand die weet wat er scheelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.