Ga naar inhoud

Externe Harde schijf crash


Leegaert

Aanbevolen berichten

Dag, zit met groot probleem, nadat paar dagen geleden de harde schijf van mijn laptop is gecrashet is daarnet mijn externe harde schijf ook gecrashet, ik had het moet zien aankomen want hij maakte raar lawaai plotseling en voor ik back up kon doen was het te laat, mijn pc herkent hem niet meer, er staat altijd dat harde schijf geformateerd moet worden en herkent niet meer dat er iets op staat wat mijn ps3 wel nog doet, hij zegt dat er nog 500 giga beschikbaar is en met een harde schijf van 750 giga wil dit zeggen dat mijn bestanden er nog op staan, maar hoe krijg ik die terug? Heb al eens gehad en toen lukte het mijn pc-reparateur niet, maar nu heb ik echt nog paar afbeeldingen nodig die erop staan, mijn moeder vermoord me anders, het waren fto's van haar moeder die ja......

het zijn erg belangrijke fto's die ik zeker terug moet hebben al de rest interesseert mij niet, hopelijk kunnen jullie mij helpen?

Mvg en alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leegaert,

twee (gratis) programma's die stevige aanraders zijn op het vlak van datarecovery zijn Pandora Recovery en Recuva.

Download Pandora Recovery : ( Free Pandora File Recovery - Find and recover deleted files of any type. )

Download Recuva : ( Recuva - Undelete, Unerase, File and Disk Recovery - Free Download )

Hopelijk biedt dit een oplossing voor jouw problematiek, het lijkt me de moeite om eens beide programma's (afzonderlijk) te proberen.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leegaert,

twee (gratis) programma's die stevige aanraders zijn op het vlak van datarecovery zijn Pandora Recovery en Recuva.

Download Pandora Recovery : ( Free Pandora File Recovery - Find and recover deleted files of any type. )

Download Recuva : ( Recuva - Undelete, Unerase, File and Disk Recovery - Free Download )

Hopelijk biedt dit een oplossing voor jouw problematiek, het lijkt me de moeite om eens beide programma's (afzonderlijk) te proberen.

Succes !

Nee ze werken niet, ze herkennen mij HD niet:s

aangepast door Leegaert
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.