Ga naar inhoud

Verschillende USB-aansluiting op MOBO


bosje94

Aanbevolen berichten

Ik moet voor informatica wat uitleggen over de verschillende USB-aansluitingen op je MOBO, maar ik snap niet echt wat er precies mee bedoelt word. Ik neem aan dat ze niet de aansluitingen bedoelen die naar de voorkant/achterkant van je systeemkast lopen, kan iemand me op weg helpen?

dankjewel!

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk even bij de handleiding op die pagina, daar vind je alles.

Daar geef je zelf al een antwoord op je eigen vraag.

Eigenlijk was mijn vraag bedoeld om jezelf op weg te zetten naar een antwoord op je probleem ;-)

Aangezien je mij zelf naar de handleiding stuurt denk ik dat je best zelf start met het lezen van de handleiding. Daar ga je alvast al meer te weten komen over de usb-mogelijkheden op het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar geef je zelf al een antwoord op je eigen vraag.

Eigenlijk was mijn vraag bedoeld om jezelf op weg te zetten naar een antwoord op je probleem ;-)

Aangezien je mij zelf naar de handleiding stuurt denk ik dat je best zelf start met het lezen van de handleiding. Daar ga je alvast al meer te weten komen over de usb-mogelijkheden op het moederbord.

ik was ook al zover om te bedenken dat het waarschijnlijk in de handleiding staat, maar ik snap niet precies wat ze bedoelen met de verschillende aansluitingen, volgens mij zitten er alleen 4 USB 2.0 aansluitingen op

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.