Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Systeemherstel is het eerste wat ik gedaan heb toen het probleem zich voordeed. Ik ben ook eens bij de hardware gaan kijken en de brander gaf geen problemen aan.

Geplaatst:
Ik gebruik Omega DVD+R en tot nog toe nooit problemen gehad. Ik heb nu eens geprobeerd op een DVD+RW van Imation die ik nog liggen had en dit lukt wel.

Ik heb echter de laptop nog maar twee maanden dus lijkt het me toch wel cru dat die hardware nu al fouten bevat. Valt dit niet te verhelpen door hem opnieuw te installeren naar de fabrieksinstellingen of is dit verloren moeite?

Het is wel vreemd dat hij enkel bij die van Omega schrijffouten geeft. Misschien een slechte batch lege dvd's? Komen deze uit dezelfde verpakking?

Mocht u blijvend problemen hebben dan zou ik niet te lang wachten om deze even binnen te brengen voor nazicht. Aangezien deze nog maar nieuw is is deze waarschijnlijk nog in garantie.

Mvg Karel

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.