Ga naar inhoud

maximale processor voor mijn set up

doublepack

Aanbevolen berichten

Maarja, ik zou geen andere processor pakken voor dit moederbord, die eerste generatie phenom's zijn niet echt een upgrade zeker aangezien die nog al wat probleempjes hebben. Je kan beter even wachten tot het nieuwe platform van amd uitgebracht worden, wat waarschijnlijk begin volgend jaar is. Mocht je nou als nog willen upgraden dan zou je dit kunnen pakken:

Azerty

Wel een ding wat heel belangrijk is, wat voor voeding je er in hebt zitten. Upgraden is leuk en al maar als je voeding het niet aan kan dan schiet je er nog niet veel mee op. Zeker bij dit soort prebuild pc'tjes zit er meestal een voeding in die net sterk genoeg is voor de config die er in zit maar veel meer ook niet. Dus als je minstens een 500w voeding hebt dan zit je redelijk safe anders zou ik het niet aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het komt er op neer dat je de bios moet updaten, op de site staan ook specifiek AM2/+ processoren opgegeven.

Ik denk eerlijk gezegt niet dat het HP moederbord ondersteuning heeft voor AM3. Waarschijnlijk zal de processor wel werken op het moederbord maar zal simpelweg gewoon niet herkend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.