Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maarja, ik zou geen andere processor pakken voor dit moederbord, die eerste generatie phenom's zijn niet echt een upgrade zeker aangezien die nog al wat probleempjes hebben. Je kan beter even wachten tot het nieuwe platform van amd uitgebracht worden, wat waarschijnlijk begin volgend jaar is. Mocht je nou als nog willen upgraden dan zou je dit kunnen pakken:

Azerty

Wel een ding wat heel belangrijk is, wat voor voeding je er in hebt zitten. Upgraden is leuk en al maar als je voeding het niet aan kan dan schiet je er nog niet veel mee op. Zeker bij dit soort prebuild pc'tjes zit er meestal een voeding in die net sterk genoeg is voor de config die er in zit maar veel meer ook niet. Dus als je minstens een 500w voeding hebt dan zit je redelijk safe anders zou ik het niet aanraden.

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

bedankt.

zoals ik al zei in de eerste post heb een 700 wat voeding er ingezet die had ik gekregen van iemand

dus daar zit ik wel safe.

ik ga eerst maar de rekeningen betalen aan het eind van de maand en dan eens kijken of er toch misschien nog direct een nieuwe pc in zit.

Geplaatst:

ik heb net nog wat lopen rond te neuzen en ik zie staan dat de AM3 processoren zouden moeten werken op een AM2+ moederbord maar ik weet niet hoe dat in zijn werking gaat.

dus dan zou jij ook je huidige moederbord kunnen houden denk ik.

Geplaatst:

Het komt er op neer dat je de bios moet updaten, op de site staan ook specifiek AM2/+ processoren opgegeven.

Ik denk eerlijk gezegt niet dat het HP moederbord ondersteuning heeft voor AM3. Waarschijnlijk zal de processor wel werken op het moederbord maar zal simpelweg gewoon niet herkend worden.

Geplaatst:

zie net in het aldi krantje dat ze weer een pc gaan verkopen.

ik denk dat ik die ga aanschaffen het is een medion md 8800 met i3 550 en een ati radeon 5670.

of raden jullie mij dit af ?

Geplaatst:

Ik zou je zoiezo geen medion aanraden, uiteraard krijg je er een hoop voor bij medion en voor dat geld kun je niet een vergelijkbaar systeem samenstellen waarschijnlijk. Maar het meeste wat er in zit zijn budget onderdelen die nog wel eens snel kapot willen gaan.

Geplaatst:

ja dat is dan een gokje die je moet nemen.

ik denk toch dat ik hem haal als er iets kapot gaat kan ik het altijd vervangen.

wat voor socket is dat op een i3 ?

en zijn hogere van de zelfde socket ?

ff aan de toekomst denken :P

Geplaatst:

Dat is socket 1156 dus het hoogste is de core i7 870 wat je er in kunt doen.

De huidige sockets van intel worden eind van het jaar uigefaseerd voor een nieuwe socket dus qua upgrades ga je niet veel meer krijgen voor dit socket type.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.