Ga naar inhoud

Display driver stopped responding and has recovered

Misterygamer

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb een pc met windows 7 laten maken door een vriend van mij met de garantei dat alles werkt. En dat deed het ook maar nu krijg ik telkens als ik aan het gamen ben loopt het spel vast en stottert het geluid, als ik dan mazzel heb gaat het spel een paar seconde later weer verder maar in de meeste gevallen wordt het scherm zwart en krijg ik dat het spel niet meer reageert of het geluid gaat verder maar ik zit met een with of niet meer reageerend spel.

Daar kon ik opzich nog wel mee leven ondanks dat het zwaar irritatn was, maar nu krijg ik zelfs af en toe een blauw scherm als ik niks aan het doen ben waarop staat dat de display driver niet meer reageerde en dat de computer uit voorzorgsmaatregel maar wordt afgesloten. Het komt nu ook met alarmerende regelmaat voor dat mijn beeldscherm helemaal niet aangaat en dat ik hoor dat de pc aan staat en dat hij aan het werken is. Maar ik krijg totaal geen beeld.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Edit: DXdiag toegevoegd

DxDiag.txt

aangepast door Misterygamer
dx diag toevoegen
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.