Ga naar inhoud

Explorer 8

Lammy

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Op een site waar ik elke dag kom staat steeds:

Je gebruikt Internet Explorer 6 maar deze site zal beter werken indien je je browser upgrade of naar een andere browser gaat.

Gisteren heb ik daarom op ''geïnstalleerde programma's'' gekeken, en er stond dat ik wel explorer 8 had geïnstalleerd, maar het zelden of nooit gebruikte, de laatste keer was 8-8-2009, dat klopt natuurlijk niet! ik gebruik het elke dag, dus heb ik het gisteren opnieuw geïnstalleerd. zonder de huidige te verwijderen! Dat kan toch wel??

Op die bewuste site waar ik elke dag kom staat nog steeds het zelfde verhaal:

Je gebruikt Internet Explorer 6 maar deze site zal beter werken indien je je browser upgrade of naar een andere browser gaat.

nu staat er weer: bij ''geïnstalleerde programma's'' de laatste keer gebruikt was 8-8-2009

Heb daar gekeken bij ondersteunende informatie en daar las ik: You are already running Internet Explorer 8. dus nu breekt mijn klomp snap het niet meer.

Dus haal me s.v.p uit de droom ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee er staat alleen : Google - Windows Internet Explorer .....verder niets!

Ik wil nog wel even melden dat ik ook : Google chrome op mij buroblad.

Is dat misschien storend?

Ja, ik heb alle update gedaan gisteren.

Als u op mijn link klikt die ik stuurde van Tagged, dan ziet u he waarschijnlijk wel staan of als u op mijn pc zou komen!

Ik ben weer even naar : ''geïnstalleerde programma's'' gegaan,

daar zie ik tot mijn verbazing dat er geen Gootte en hoeveelheid MB achter staat van Explorer 8 !!

betekent het dan dat het niet geïnstalleerd is of zo???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee sorry, ik durf dat niet zo goed ik word altijd onzeker als ik kiezen moet met installeren . dus wilde wachten op de Ict-er, maar die is vanavond niet online

Heb het net willen doen maar kreeg dit bericht te lezen:

U hebt Internet Explorer 8 al geïnstalleerd

Wist u dat Internet Explorer 8 wordt meegeleverd bij Windows 7? Met Windows 7 kunt u uw dagelijkse taken sneller en eenvoudiger uitvoeren. Meer informatie.

Download IE8 GRATIS:

Aanpassen

U maakt al gebruik van Internet Explorer 8. Pas de browser naar wens aan.

aangepast door Lammy
nog geprobeerd om het alsnog te gaan installeren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.