Ga naar inhoud

Super trage prestaties, zonder rede

Fire

Aanbevolen berichten

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat Firefox veel geheuen gebruikt is niet abnormaal als je meerdere tabbladen hebt openstaan en als je veschillende add-ons en plug-ins hebt geinstalleerd.

Het geheugengebruik is minder belangrijk. Het processor (cpu) gebruik daarentegen is wel van belang voor de snelheid van je systeem.

De laatste afbeelding is genomen op een ogenblik dat je (waarschijnlijk) geen probleem had met de snelheid want de processorbelasting is amper 5 à 6 %.

Zoals Mister T zegt, op de vorige afbeelding was de belasting 100% en dan heb je wel een probleem.

Probeer een afbeelding te maken op een ogenblik dat het weer eens traag gaat. Misschien zien we dan meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is Firefox 54.000 Kb geheugen maar als ik hier kom en doe niks dan is het 0 CPU

Zeer vermoedelijk hebt je veel add-ons

Dat kan je zien in Extra / Add-ons

ja ik heb ondervonden dat hij niet meteen traag is,(Hoewel hij wel trager opstart dan voorheen) maar als er al wat andere dinge hebbe opgestaan, dan blijft een CPU hoog hangen ookal heb ik alles afgesloten. welk progamma ik dan ook opzet, het gaat algemeen traag, zal even zorgen voor een afbeelding later;

dit zijn mijn firefox add-ons:

post-23308-1417704231,5044_thumb.jpgpencil.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik verwidjerd maar heeft geen effect

ik denk niet dat het aan firefox ligt eerlijk gezegt, firefox leek me verdacht omdat het super traag gaat na een tijd maar toch gaat alles zowat enorm traag eigenlijk

heb toch een afbeelding gemaakt toen ik msn en mediaplayer op had gezet, niet bijzonders dus eigenlijk en zie ook niets verdacht aan het CPU-verbruik van die progammas zover ik weet; hoewel het totaal op en rond de 40-50% zit wat dus abnormaal is in feite.

post-23308-1417704231,893_thumb.jpg

miss is hier iets verkeerds op aan te merken?:

post-23308-1417704231,9535_thumb.jpg

maar goed, verder weet ik het egt niet. anders zou ik het zelf erg graag meteen hebben opgelost.

ik kan me ook niet herrineren wat ik toen die dag misschiem verkeerd zou hebben gedaan aangezien ik geen errors/virusses of dergelijke heb:s

ik weet wel dat ik tijd terug van een kameraat een download link heb gekregen voor een video-edit progamma (want dat doe ik nl. graag), had ik gedownload maar AntiVir melde dat er virussen waren gevonden dus werd het meteen verwijderd, hoop niet dat het daar iets mee te maken heeft.

voor de rest .. laat me AUB iets weten wat jullie misschiem eerder hebben ontdekt bij andere mensen die dergelijk problemen hadden als ik.

wil egt dat dit gemaakt word zo snel mogelijk; heb geen zin om hem weer te formatteren (nog geen 2mnd geleden):(

en dat word dan gedaan door de winkel want ik ken er helemaal niets van..

aangepast door Fire
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn enkel de processen die onder jouw naam zijn opgestart.

Als je het taakbeheer opent, klik dan eens onderaan op de knop Processen van alle gebruikers weergeven.

Dan kunnen we ook de systeemprocessen zien en waarschijnlijk zit daar ergens het probleem.

Maak de afbeelding als het traag gaat, dan hebben we de meeste kans om de oorzaak te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.