Ga naar inhoud

email met pps.bijlage - klank valt na een tijdje ( 10-15 seconden ) weg

gildc

Aanbevolen berichten

bij ontvangst van een email waarbij een pps.bestand als bijlage is ingesloten, open ik dit bestand en dit begint af te spelen ( zowel beeld als geluid ). Na een aantal seconden, dit is verschillend ( de ene keer kort 10 sec. de andere keer pas na 20 seconden ) valt het geluid weg, beeld stopt en na een paar seconden kan ik de bijlage verder bekijken maar wel zonder geluid. Bij andere bijlagen bv. met een wmv bestand heb ik dit niet.

Kan iemand mij van dit probleem afhelpen

met dank

gilbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

een pps is een powerpointvoorstelling, zodra je die opent in je mailprogramma speelt die vanzelf af via een powerpointviewer dacht ik.

een wmv is een windows media video, en speelt niet af via je powerpoint viewer maar hoogstwaarschijnlijk bij jouw via windows media player.

het een heeft dus niks met het ander te maken.

nu de vraag waarom valt dat geluid weg op verschillende tijdstippen? is dat bij een en dezelfde PPS?

ik kan er ook zo niet op antwoorden, maar sla het PPS bestand eens op je harde schijf op.

en speel het dan af. je kan ook dat bestand openen in het programma powerpoint en eens daar naar de instellingen kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Hebt u powerpoint zelf op de computer staan of een viewer?

2. Welke versie van de viewer en/of powerpoint hebt u?

3. Hebt u dit probleem enkel bij dit pps bestand, of ook bij andere pps bestanden met geluid in?

Het kan ook zijn dat het pps bestandje dat je ontving, gewoon slecht gemaakt is en dat de muziek automatisch onderbreekt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

beide

maar door dit antwoord ben ik gaan zien met welk van deze twee programma's het bestand geopend werd en dit was met powerpoint( dit heeft de storing )

ik heb dan het bestand geopend met powerpoint view en het bestand speelde perfect af, zowel beeld als klank

dus heb ik voor dit type bestanden te openen nu powerpoint viewer aangevinkt

met mijn oprechte dank voor jou vlugge en goeie reactie

gilbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.