Ga naar inhoud

@live.be adres in Microsoft Outlook

mani88

Aanbevolen berichten

ja

ga in outlook naar extra, dan accountinstellingen, daar klik je op nieuw.

bij gebruikersgegevens geef je naam en mailadres in

bij servergegevens:

inkomende: pop.skynet.be

uigaande: relay.skynet.be

type account: pop3

aanmeldinggegevens: daar vul je gebruikersnaam en wachtwoord gekregen van belgacom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand een idee hoe ik dit account moet instellen in Microsoft Outlook 2003?
Ik wil een account voor mijn ...@live.be adres aanmaken in Outlook Expres, niet voor mijn e-mailadres van Belgacom.

De ene keer spreek je van Outlook 2003 en nu van Outlook Express. Dit zijn 2 verschillende programma's. In ieder geval voor thuisgebruik vind ik Windows Live Mail (= opvolger van Outlook Expres) heel handig. Goochel eens op "windows live essentials downloaden". Opgelet neem de 'custom install' anders wordt er vanalles op je pc geïnstalleerd wat je niet meteen nodig hebt.

Eens Windows live Mail geïnstalleerd is het configureren van je mail adres een fluitje van een cent. Gewoon nieuwe account aanmaken, mail-adres opgeven en het programma doet de rest.

aangepast door edc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtstreeks een account aanmaken in OE, zal je niet lukken. Het zijn immers twee totaal verschillende types van mailprogramma's. Bovendien is de rechtstreekse link tussen Hotmail (Live) en mailprogramma's zoals OE of Outlook door Microsoft zelf doorgeknipt. Voor de betalende versie van Live Hotmail is er een andere methode, maar voor de free-versie kan je deze convertor (met volledige instellingen) naar Outlook Express eens proberen.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Ik bedoelde inderdaad Microsoft Office Outlook 2003.

- En Windows Live Mail ken én heb ik al maar vind het helemaal niet handig en gebruiksvriendelijk... Ik verkies toch Microsoft Outlook..

---------- Post toegevoegd om 17:52 ---------- Vorige post was om 17:50 ----------

Rechtstreeks een account aanmaken in OE, zal je niet lukken. Het zijn immers twee totaal verschillende types van mailprogramma's. Bovendien is de rechtstreekse link tussen Hotmail (Live) en mailprogramma's zoals OE of Outlook door Microsoft zelf doorgeknipt. Voor de betalende versie van Live Hotmail is er een andere methode, maar voor de free-versie kan je deze convertor (met volledige instellingen) naar Outlook Express eens proberen.

Bedankt en is dit te vertrouwen + veilig?

Ik citeer trouwens wat er op die site staat:

"IzyMail provides great access to free Windows Live Hotmail accounts, but it is not itself free. You can try the service for free, though."

Dus niet gratis...?

aangepast door mani88
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.