Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Voer eens een schijfcontrole uit. Selecteer je C station en rechtsklik hierop en kies Eigenschappen. Ga naar het tabblad Extra en klik op Nu controleren.. waarna de opties voor schijfcontrole worden getoond.

post-24526-1417704369,5633_thumb.png

Zorg dat beide opties aangevinkt zijn en klik op Starten.

Een melding verschijnt dat een schijfcontrole niet kan worden doorgevoerd als deze in gebruik is. Klik op Schijfcontrole plannen om deze bij de volgende herstart uit te voeren.

Wat levert dit op?

Geplaatst:

0 bytes in beschadigde sectoren, als het dat is wat je wou weten...

Doe die controle haast wekelijks en nog nooit iets anders gezien dan die 0 bytes in beschadigde sectoren of iets anders verdachts

Geplaatst: (aangepast)

Nee dat nog niet, heb geen idee hoe ik een iso moet uitpakken en op een CD/DVD Te branden, tenzij de .iso er gewoon zomaar op mag?

nvrmd found, test laat ik deze nacht lopen

aangepast door Nervevar
Geplaatst: (aangepast)

walltime: 11:33:15

pass:11

errors:0

Wel moet ik erbij zeggen dat het programme geblokeerd was en toen ik thuiskwam er geen reactie meer uit kreeg...

Zal de test waar hij op blokte nog es runnen (test 8)

EDIT: na 2u30 draaien op test 8, 6 passes 0 errors bleef hij weer steken...

aangepast door Nervevar
Geplaatst:

Heb je de geheugentest gedaan met Memtest+86 of en ander programma wat van cd start?

Misschien dat de geheugen configuratie roet in het eten gooit.

Je heb 3 geheugen repen van 1GB en 1 reep van 2GB.

Als je de geheugen reep van 2GB eens verwijdert blijven de problemen dan aanhouden?

Geplaatst:

Heb idd memtest op een iso gezet en deze tests laten runnen

Heb zoals je zei eens de 2gig reep verwijdert en nog wat testjes late runne

Walltime: 18:32:10

30 passes 0 errors

Heb ook net de (8) test late runne zonder men 2gig reep en ben verrassend genoeg wel tot 10passes geraakt zonder blokeringen, zal nu men 2gig reep terugsteken en deze test nog eens draaien. en dan weer een postje nalaten

Wat zou het betekenen als deze test weer zou blokkeren met men 2gig reep? dat hij ergens corrupt/defect is?

Geplaatst:
Wat zou het betekenen als deze test weer zou blokkeren met men 2gig reep? dat hij ergens corrupt/defect is?
Dat zou best kunnen maar er zijn nog wel meer redenen die dit kunnen veroorzaken.

Het zou een defecte geheugen module, type moederdbord, of BIOS kunnen zijn die ervoor zorgen dat je moederbord niet goed om kan gaan met deze config.

Toen ik je logje van Speccy doornam viel me gelijk de gekke geheugen configuratie op van 3x 1GB en 1x 2GB wat ik persoonlijk ongebruikelijk vindt.

Ik zag op de site van Packard Bell dat deze config zo van de fabrikant komt.

Maar het gebeurt wel vaker dat het gebruik van verschillende geheugen grote voor de gekste problemen zorgt.

Geplaatst:

Wel na dus de 8ste test te runnen met men 2gig erbij kom ik op

Walltime: 2:10:01

Pass: 5

Errors0

En freeze, walltime gaat niet meer omhoog en niks reageert meer... vindk wel raar dat de boel dan gewoon vastloopt en niet gewoon een error toont.

Denk dat ik met dit argument wel naar de winkel kan stappe? :D

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.