Ga naar inhoud

USB inbrengen schakelt PC uit/aan/uit


mydear

Aanbevolen berichten

Hé allen,

PC aangelogd aan (bureaublad zichtbaar) en alles OK. Wanneer ik USB-stick inbreng logt PC af en weer aan. Laat ik de stick zitten verloopt het opstarten tot aan inlogscherm en logt direkt weer af. Alles begint weer opnieuw. Trek ik de stick eruit tijdens opstarten verloopt alles normaal. Zodra ik deze inplug logt de PC weer af.

Het gebeurt zowel met lege (geformateerde) als met beschreven sticks, ook met een adapter voor een SD-kaartje.(met en zonder kaartje).

PC is helemaal up to date, voorzien van betalende Avast, werkt voor de rest zeer goed.

what 's going on?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is maar 1 gebruiker (beheerder). De PC gaat terug tot het eerste beeld wat verschijnt wanneer je de PC aanzet. Laat ik de Stick zitten dan komt hij in een loop. (Tot aan het blauwe scherm met de beheerdersnaam en weer terug).

Ik heb het nog niet geprobeerd om hem in veilige modus op te starten , zal ik straks eens doen wanneer ik thuis ben en uitgeslapen.

doei, bedankt alvast

P

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit probleem is opgelost. Als volgt:

heb eerst enkele keren systeemherstel gedaan= geen result.

volgens de waarschuwingen en logboeken zou het kunnen gaan om een storing na het plaatsen van geheugen enz...

Ik had een 2 maand geleden een herinstalatie gedaan van XP waarna de benoeming van de harde schijf, slave, cd-rom en dvd gewijzigd werd.(onbewust). ik begon te vermoeden dat er een conflict ontstond met de paden. Ik heb de USB sturing verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles werkt perfect nu.

Dank U voor Jullie reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.