Ga naar inhoud

verschillende browsers

Titine

Aanbevolen berichten

Mijn standaardbrowser is Mozilla Firefox. Wanneer ik via Internet Explorer iets wil opzoeken kan ik daar geen enkele ingeving doen, vb. indien een formulier dient ingevuld te worden kan ik niets typen in de opgegeven velden. Ik keek dit al na en dacht dat het aan de toegankelijkheid lag maar daar zie ik geen probleem. IE is toegankelijk en Mozilla is standaard. Dan wou ik dit nog checken via mijn Administrator account maar weet ook niet meer hoe ik hierin geraak. Kan iemand mij verderhelpen aub ?

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik gebruik ook verschillende browsers.

eentje staat altijd als standaard, klik je dan op een link of zo dan opent de pagina via de standaardbrowser.

je kan dit instellen via configuratiescherm, dan standaardprogramma's (in windows 7).

maar dit heeft niet veel te zien met je probleem.

welke versie van internet explorer gebruik je? helpt een update? of verwijder het en doe een nieuwe install.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk onderaan op de groene knop. Klik op Uitvoeren en typ cmd.

Typ nu in het zwarte scherm dat je dan krijgt, volgende commando's (steeds gevolgd door enter!)

regsvr32 mshtmled.dll

regsvr32 jscript.dll

regsvr32 /i mshtml.dll

PC herstarten en zien of je nu wel iets in google of in formulieren kunt ingeven.

Als dat niet lukt, internet explorer verwijderen via Groene knop Start/Configuratiescherm/Programma's/Internet Explorer.

Daarna internet explorer opnieuw hier (naar onder scrollen op die website en op tabje internet explorer klikken)installeren.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt,

dikke merci voor de nuttige info, heb alles gedaan zoals je beschreef en het werkt prima.

nogamaals bedankt

Titine

Druk onderaan op de groene knop. Klik op Uitvoeren en typ cmd.

Typ nu in het zwarte scherm dat je dan krijgt, volgende commando's (steeds gevolgd door enter!)

regsvr32 mshtmled.dll

regsvr32 jscript.dll

regsvr32 /i mshtml.dll

PC herstarten en zien of je nu wel iets in google of in formulieren kunt ingeven.

Als dat niet lukt, internet explorer verwijderen via Groene knop Start/Configuratiescherm/Programma's/Internet Explorer.

Daarna internet explorer opnieuw hier (naar onder scrollen op die website en op tabje internet explorer klikken)installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.