Ga naar inhoud

BenQ HDMI probleem


Valashu

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn BenQ G2420HD Series LCD Monitor binnen gekregen. Toen ik mijn beeldscherm met mijn computer verbond dmv een HDMI 1.3 kabel kreeg ik echter geen beeld. Het scherm gaf aan dat er geen kabel was aangesloten en liet het daar verder bij.

Het kan niet aan drivers of software liggen want mijn computer kan wel zonder problemen op mijn tv beeldscherm worden aangesloten dmv een HDMI kabel. Ook ligt het niet aan de kabel zelf omdat ik het met verschillende heb geprobeerd.

Dus mijn vraag: Hoe kan dit? Heb ik iets over het hoofd gezien? Ik heb dit probleem uiteraard gegoogled maar kon geen soortgelijke problemen vinden.

Windows 7 32 bit

Nvidia geforce 9500 gs.

Op het moment van schrijven staat hij aangesloten op vga die het dus wel gewoon doet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het alernatief is het beeldscherm terug sturen en daar zit ik niet op te wachten.

bvd!

Valashu

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.