Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met het verwijderen van mijn AVG antivirus programma, ik heb het al voor een deel verwijderd, maar er blijven restanten over.

Hierdoor kan ik geen nieuwe antivirus programma installeren, omdat er nog restanten van AVG op mijn PC rond zwerven.

Heb al even rond gelezen op deze forum en kwam op een item terecht waar iemand ook problemen had met het verwijderen van zijn antivirus.

Ik kwam dus op deze removal terecht: AVG - Download tools

Ik heb het gedownload, alleen er gebeurt dus niks, misschien doe ik iets verkeerds zoals gewoonlijk.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen zodat ik toch weer een nieuwe antivirusprogramma kan installeren.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp.

Groeten, Louis

Geplaatst: (aangepast)

Doe misschien even dit:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Ik gebruik het programma CCleaner al een tijdje en heb jouw tip ook al geprobeerd, maar ook dat zonder resultaat helaas.

Een aantal delen van AVG staan zoals eerder gemeld nog op mijn PC, als ik op het item AVG verwijderen klik krijg ik een veld te zien met daarin o.a. vermeldt: "@FinalDlg_InstFailTitle en Press the Details to show the error details", het programma werkt dus niet meer.

Een nieuwe versie van AVG installeren wil daarom ook niet, want halverwege de installatie krijg ik de hierboven genoemde teksten ook weer.

Het blijkt een lastig probleempje te zijn hier.

---------- Post toegevoegd om 19:17 ---------- Vorige post was om 19:09 ----------

En heb zojuist dit programma even opnieuw geprobeerd en tot mijn verbazing werkte het nu ineens wel, dus als het goed is kan ik nu wel een nieuwe antivirus programma installeren?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.