Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Forumgebruikers,

ik heb een probleem als ik wil verbinden met mijn Vodafone Mobile Broadband programma en USB-stick.

Dus, ik steek de USB stick in de computer, dan start hij automatisch Vodafone Mobile Broadband dan zegt hij Mobiel Apparaat Gedetecteerd, Pincode nodig.

Bij die Pincode Nodig doet hij gewoonweg niets. Kan nergens op drukken of niets (heel vervelend)...

Programma: Vodafone Mobile Broadband

Versie: 10.0.201.23143

Alvast Bedankt Op Voorhand!

Geplaatst:
Ik ken er niet zoveel van maar ebt je naar deze update gekeken of hebt je een andere provider.

Ja, heb het over die update... Ondertussen probeer ik die nog eens te installeren... En ik heb idd Proximus als provider.

Geplaatst:

Dus, installeer ik die update, alles gedaan zoals het moest... Open ik dat programma Vodafone Mobile Connect Lite, met USB-Stick in de computer, dan krijg ik dit:

post-23048-1417704233,5284_thumb.jpg

Dan dit:

post-23048-1417704233,5598_thumb.jpg

Heb het vorige eerst wel verwijdert... Kan er echt niet meer aan uit hoor!

Geplaatst:

Ga naar configuratiescherm / programma en onderdelen.

Verwijdert daar de driver en de software.

Installeert de software en dan de drivers.

Niet vergeten: in vista moet je steeds met de rechtermuisknop op run as administrator klikken.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Ga naar configuratiescherm / programma en onderdelen.

Verwijdert daar de driver en de software.

Installeert de software en dan de drivers.

Niet vergeten: in vista moet je steeds met de rechtermuisknop op run as administrator klikken.

Bedankt voor je reactie, heb ondertussen windows xp opgezet. Alles verloopt normaal! Thx!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.