Ga naar inhoud

Hulp Nodig bij samenstellen PC

Keque

Aanbevolen berichten

Hey forum,

Ik ben toe aan een nieuwe PC omdat mijn oude richting fossiel gaat en niet meer doet wat ik wil... Wat erg vervelend is...

Ik heb de lijst ingevuld en ik hoop dat dit genoeg informatie is waar jullie mee uit de voeten kunnen. Ik ben een complete leek wat betreft hardware dus ik kan alle hulp gebruiken.

Waarvoor heb ik een PC nodig ?

Ik heb een PC nodig om te gamen en streamen (niet kijken maar maken) en ik ben vooral bezig met heel veel multi tasken dus een beetje werkgeheugen is wel gewenst. :D

Wat is mijn budget ?

Mijn budget ligt rond de 1000 euro, liever niet erover tenzij dat een hele verbetering is.

Een merkcomputer of een samenstelling ?

Samenstelling xD

Ga ik overklokken ?

Ik ben niet van plan over te clocken

Ga ik later upgraden ? -

Ik wil wel graag de ruimte overhouden om een videokaartje te vervangen of erbij te steken of wat kleinere upgrades als RAM.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?

USB 3.0 is geen gek idee, rest is denk ik nog wat overbodig.

Ga ik zelf assembleren ?

Nee dat moet wel gedaan worden.

Heb ik een besturingssysteem nodig ?

Windows moet er nog wel bij

Ga ik zelf installeren ?

Dit doe ik wel zelf

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ?

nope free range :D

Heb ik nog randapparatuur nodig ?

Geen rand apparatuur

Heb ik specifieke wensen ?

Verder heb ik het liefst een wat stillere PC omdat ik em graag aan laat staan 's nachts.

Well there you have it. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

Ow jah de spellen die ik er op wil spelen in hoge tot maximum quality zijn League of Legends Counterstrike 1.6 en source Starcraft 2 en zometeen diablo 3 en Portal 2.

hartelijk bedankt alvast.

PS een vraag was nog, hoeveel maakt het uit wat voor netwerk kaart erin zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites