Ga naar inhoud

soort 'bot" voor homemade spel

Gast antichrist

Aanbevolen berichten

Gast antichrist

beste mijn homemade spel is bijna af

alleen moet ik nog een " bot " vinden

de bot werkt in java en moet eigenlijk loops moeten uitvoeren

ik bedoel bv.

hak hout -> maak vuur -> pak as -> verkoop

dit is niet een RUNESCAPE bot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke "bot" (auto walker) moet voor een bepaald engine geschreven worden. het is niet zomaar mogelijk om klakkeloos commando's te geven.

Elke "bot" moet dus sowieso al een volledig overzicht hebben waar bepaalde dingen (grondstoffen) liggen en ga zo maar door. Als het je eigen game is, zul je dus zelf een bot moeten maken. Zeker als je het in Java hebt gemaakt, moet een "bot" maken geen probleem zijn.

Maar als game developer moet je juist alles er tegen doen om je game door een "bot" bespeelbaar te maken. Beveiliging etc etc.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 jaar later...

Ik denk eigenlijk niet dat je hier nog wat aan hebt, laat staan dit leest, maar voor de andere mensen is het misschien wel handig.

zoals Ieroy als zegt, of bijna zegt.

moet je het programma hacken om een bot te maken, deze bot zal dan waarschijnlijk erg goed werken.

Maar er is nog een andere manier om legaal een bot te maken.

Deze manier is uiterst wankel maar als het eenmaal werkt zal het erg lang werken.

Om met java een bot te maken moet je gebruik maken van de Robot class.

Je moet dan met de muis beweeg methodes, en de pixel color methodes alles zien te doen, dit duurt erg lang en het zal waarschijnlijk ook geen goeie bot worden, in 3D games, maar het is wel een bijna legale manier.

Iets meer uitleg.

Stel je wil zoals antichrist zegt, hout hakken.

Je maakt dan eerst een programma met java waarmee je de pixel kleur van de boom kunt bekijken, dit kun je gemakkelijk doen door de hele tijd de pixel kleur te outputten, op de plek waar de muis staat.

Je zet dan in het spel je muis op de boom en noteert de kleur.

Dan Ga je de Bot maken.

Je maakt gewoon een programma, dat elke pixel afzoekt naar een speciale kleur, natuurlijk de kleur van de boom die je eerder hebt genoteerd, als het programme deze kleur dan gevonden heeft, moet je er voor zorgen dat je do coördinaten daarvan krijgt.

Dan stuur je je muis naar deze coördinaten en laat je hem klikken, en klaar is je bot.

Maar om het hele beeldscherm af te zoeken, moet je erg lang wachten, daarom kun je het best maar een bepaald gebied afzoeken.

Ik heb 1 keer zo'n bot gemaakt, maar wel voor een Browser game, deze bot werkte uitstekend en heeft me erg geholpen, ik ben er ook niet mee gesnapt zelfs al was ik 12 uur achter elkaar online :).

maar om hem voor een 3d game te maken is erg uitdagend, maar dit is wel 1 v/d weinige bijna legale manieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.