Ga naar inhoud

goede samenstelling?

loetovic

Aanbevolen berichten

hallo.

ik wil graag weten of deze samenstelling goed is en vooral of ie in elkaar past, of misschien kan ik nog iets beters eraan veranderen, hij is bedoelt om mee te gamen, maar ook internetten en wat video's bewerken.

het budget is rond de 800 euro, dit is mijn samenstelling:

Azerty

alvast bedankt voor jullie hulp, groetjes loetovic

Link naar reactie
Delen op andere sites

de samenstelling ziet er goed uit.

alleen je hebt geen processor koeler en die heb je wel nodig denk ik.

je hebt ook een moederbord geselecteerd met crossfire terwijl je een nvidia videokaart hebt, dit kan wel maar dan heb je niet de mogelijkheid om er een 2e videokaart in te doen (en dat wil je denk later wel als een optie hebben of niet?), je hebt een amd/ati radeon kaart nodig dus een hd6870 of zoiets

voor zover ik kan vinden in benchmarks zou deze ook beter naar voren komen als je toch een nvidia wil, maar dan raad ik toch aan een moederbord met sli te nemen.

aangepast door bergkid
videokaart link
Link naar reactie
Delen op andere sites

de samenstelling ziet er goed uit.

alleen je hebt geen processor koeler en die heb je wel nodig denk ik.

je hebt ook een moederbord geselecteerd met crossfire terwijl je een nvidia videokaart hebt, dit kan wel maar dan heb je niet de mogelijkheid om er een 2e videokaart in te doen (en dat wil je denk later wel als een optie hebben of niet?), je hebt een amd/ati radeon kaart nodig dus een hd6870 of zoiets

voor zover ik kan vinden in benchmarks zou deze ook beter naar voren komen als je toch een nvidia wil, maar dan raad ik toch aan een moederbord met sli te nemen.

bedankt voor je hulp, het is niet zo dat ik persee een Nvidia kaart wil, ik zou graag het beste willen dat in mijn budget past, als je de samenstelling even zou willen aanpassen zou dat fijn zijn, groetjes loetovic
Link naar reactie
Delen op andere sites

als het niet uitmaakt hoe snel hij leverbaar moet wezen dan zou ik deze nemen

powercolor

de club 3d is goedkoper maar daar heb ik het niet zo mee op 1 of andere manier :S

als je toch de goedkoopste wil dan moet je even =on&VERFIJNING_2769[234964]=on&presentatie=miniatuur-lijst"]hier kijken welke op dat moment het goedkoopste is

Nogmaals bedankt, is die ASUS EAH 6870 niet wat beter dan die powercolour, er word altijd gezegt dat asus het beste, of een van de beste merken is op dit gegied

Link naar reactie
Delen op andere sites

de huidige kaarten zijn eigenlijk allemaal standaard.

er zijn wel een paar 'overgeklokte' HD 6870maar deze zijn geen echte verbetering tegen over de standaard.

je hebt dan een kaart die 40 Mhz sneller is(de standaard loopt 900 MHz) die 20 euro duurder is en ik vind het niet echt waard om dan een overgeklokte te nemen, maar als jij een overgeklokte wil is dat jouw keuze, maar ik raad het af tenzij iemand mij echt kan aantonen dat het toch wel een hele verbetering is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.