Ga naar inhoud

trojaans paard Generic20.mbq

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hej ik heb het nu drie keer geprobeerd om dat log hierop te zetten, maar als ik dat dus probeer (ik krijg hem na lang wachten wel in dit venster) gaat er iets fout met versturen waardoor het niet lukt.... het logbestand is ook zo'n 10 mb, best groot...doe ik iets fout?

maar ik weet niet of je er wat aan hebt hij heeft 2 bestanden gevonden die die niet kan verwijderen, maar wel heeft verplaatst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej,

ik denk dat ik gek word!!

lijkt wel of er iets mis is met mijn internetverbinding....elke keer als ik probeer te uploaden (zowel via deze site als via hotmail) doet tie of niks behalve laden en wanneer het dan is een keer lukt en ik wil hem verzenden zegt hij dat hij mijn internetverbinding niet constant is....

ik heb dat log zelfs verdeeld in 8 stukken om te kijken of dat ging, maar dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem...

snap er nu echt de ballen van.... ik heb dit nog nooit eerder gehad

---------- Post toegevoegd om 17:07 ---------- Vorige post was om 17:06 ----------

volgens mijn inbox van deze site heb ik wel wat naar jou toegezonden maar ik weet niet of dat het hele bestand is....heb jij iets ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mijn inbox van deze site heb ik wel wat naar jou toegezonden maar ik weet niet of dat het hele bestand is....heb jij iets ontvangen?
Heb inderdaad IETS ontvangen ... maar ook daar zitten we met hetzelfde probleem ... lijkt slecht een onderbroken deel van een bericht te zijn en zeker niet het volledige bericht ???
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.