Ga naar inhoud

trojaans paard Generic20.mbq

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

oke Vipre heeft inmiddels gescand en die zei weer dit:

Trojan.win32.Generic!SB.0 C:\\Windows\Temp\Mrrp.tmp\setup.exe

Trojan.win32.Genreic!BT 2 stuks en de bestanden staan op mijn losse harde schijf... deze bestanden zijn trouwens spelletjes, als ik deze zou verwijderen zou dan ook de trojan wegzijn, of denk ik nu iets te makkelijk??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trojan.win32.Generic!SB.0 C:\\Windows\Temp\Mrrp.tmp\setup.exe

Trojan.win32.Genreic!BT 2 stuks en de bestanden staan op mijn losse harde schijf... deze bestanden zijn trouwens spelletjes, als ik deze zou verwijderen zou dan ook de trojan wegzijn, of denk ik nu iets te makkelijk??

Neen, je denkt niet te makkelijk. Er is geen enkele andere aanduiding van besmettingen, dan zou ik dat zeker eens proberen. Of er ook een positief resultaat volgt, zal je daarna wel ontdekken na een nieuwe scan met AVG en VIPRE. Want dat moet je - na het verwijderen van die spelletjes - zeker nog eens opnieuw doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels die bestanden verwijderd en vipre twee keer laten scannen en die kan gelukkig niks meer vinden....

avg heb ik omdat er maar een scanner tegelijkertijd kon draaien uiteindelijk van mijn pc afgegooid...

ik dacht er aan om een andere te nemen en ik dacht aan eset?

in ieder geval hoop ik dat die trojans zich ergens anders gaan vervelen dan op mijn pc.. en dat ze dus wegblijven

ontzettend bedankt voor je tijd en je moeite!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met ESET gan je voor een betalende scanner, neem ik aan. Je kan net zo goed kiezen voor een gratis scanner. Na de slechte ervaringen met AVG zou ik deze even buiten beschouwing laten, maar met AVAST hebt je zeker een goed alternatief bij de hand (of ook Antivir of Microsoft Security Essentials eventueel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.