Ga naar inhoud

[OPGELOST] taakbalk sluit af+zeer traag

Gast wietstock

Aanbevolen berichten

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Norton was verlopen. en verlengen kost € of niet?
Eigenlijk was het dat wat ik al een beetje verwacht had. Gooi die hele Norton-zooi eraf (best met de Norton Removal Tool) en download zo snel als je kan een virusscanner type AVG Free of Antivir (licht en betrouwbaar ... en gratis) Want zonder bescherming het net op is wel het domste wat je in deze tijden kan doen. Je hebt de gevolgen aan den lijve ondervonden. Snel downloaden ... als ik jou was !
Link naar reactie
Delen op andere sites

avg kan toch geen trojans verwijderen?
Neen, dat kan kloppen; maar hij ontdekt ze wel en slaat ze - naar mijn idee - op in de "vault" van AVG Free, zodat ze toch onschadelijk gemaakt worden. Mocht je toch ergens het tegendeel kunnen ontdekken, laat het me dan weten. Ik ben zelf immers geen AVG Free-gebruiker, maar wel al jaren een tevreden klant van zijn grote broer AVG Pro. P.S. : de link naar het artikel over de verschillende virusscanners, is praktisch ... maar de conclusies die daar getrokken worden zijn toch niet helemaal netjes. Er worden appelen met peren vergeleken : (dure) betalende scanners, met free-scanners vergelijken is uiteraard niet erg correct. Maar de goede verstaander kan best zelf naar de bron van deze posting AV Comparaison gaan om daar een persoonlijk oordeel te vormen. Dus zo blijft de link toch erg nuttig !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.