Ga naar inhoud

samenstelling van pc

guyvdp

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een samestelling gemaakt door goed op het forum te kijken en zelf een beetje te surfen op het internet.

dit kwam er uit: Azerty

mijn vraag is of dit goed is. er stond namelijk op de site van club3d dat de 2 videokaarten het beste werkten met 850w is dat ook zo. ik wil er voornamelijk mee gaan gamen en verder gewoon internetten beetje foto bewerking. mijn budget is rond de 1500 euro.

mvg guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

de videokaarten zijn goed, als je hdmi in je beeldscherm wilt (de videokaarten kunnen dat ook leveren) dan is deze misschien wat.

de voeding weet ik trouwens niet daar zit ik zelf ook nog bij mijn bestelling over te twijfelen en ik heb maar 1 videokaart, maar ik dacht dat de 6750 zouden 150 watt(ik heb ook 134 watt en zelfs 250 gezien dus weet niet helemaal wat ik moet geloven maar ik vertrouw dat ati wel weet wat zijn product nodig heeft) vragen per stuk dus 300 watt processor 130 watt(430W), het moederbord weet ik niet maar ik gok maximaal 130(560W), dan moet je nog je harde schijf 10W en je ventilatoren nemen je hebt 4 ventilatoren 5*4=20W dan heb je nog je cd/dvd ik schat die ook 5W en dan heb je nog een processor koeler die schat ik wat hoger 20W en het ram 5W max dan word dat ongeveer 620W± dan zou ik zeggen dat je aan 750 genoeg hebt.

let op ik heb de ventilatoren geschat en de cd/dvd ook en het moederbord ook dus het kan wat anders zijn maar veel zal het niet schelen denk ik.

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.