Ga naar inhoud

Draadloos netwerk

huisman

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

Ik heb een kleine ACER pc achter de t.v. staan. T.v. wordt als monitor gebruikt.

Deze pc is verbonden met een SITECOM wireless usb adapter(wl172 v1 DE001) De pc geeft aan dat het ontvangen signaal voldoende is. Als er een verbinding is gemaakt met het net (via de router) werkt alles prima en blijft het ook goed werken.

Probleem: Als ik de pc een volgende keer opstart en verbinding wil maken met het net lukt dit alleen als ik de installatie cd van sitecom opnieuw installeer (software over-schrijven).

Het gekke is, ik heb een copy van de cd op de hd gezet en vervolgens een snelkoppeling van de execute file naar het bureau-blad gezet. Ook dit werkt niet. Het netwerk wordt niet gevonden. De led op de wireless usb-adapter knippert wel, en toch wordt het netwerk nier herkend. Ik heb ook de nieuste drivers van sitecom gebruikt echter zonder resultaat.

Beste forumleden gaarne uw reaktie hierop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.