Ga naar inhoud

ruimte op de Cschijf verdwijnt?

R.Schep

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Remco zegt in bericht nr 6 dat hij de downloads weer verwijderd zodra hij de film heeft bekenen.

Op de D-schijf is ruimte genoeg om de C-schijf te vergroten en het is dus niet nodig om een nieuwe schijf (bij) te steken.

Met de link die ik opgaf in bericht nr 35 zou het moeten lukken.

Er zijn al meerdere leden die de grootte van hun partities hebben aangepast met behulp van de instructies in die discussie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal van de gebruikte programma's mag je zeker verwijderen : HijackThis en Treesize. Voor CCleaner en Malwarebytes moet je de keuze maken of je deze wil behouden (zijn allebei nuttig om op geregelde tijdstippen eens te laten scannen om malware op te sporen en overbodige bestanden te verwijderen) of verwijderen. Vermits je nu met ruimteproblemen worstelt, zou je ze ook kunnen deleten ... en dan eventueel later (mocht er plaatsruimte beschikbaar zijn) opnieuw downloaden voor courant gebruik. Het zijn immers twee "aanraders".

Het moet haalbaar zijn om de herindeling van je harde schijf zelf uit te voeren. Er is hier al voldoende basisinformatie gegeven. Wil je nog meer "praktische" informatie, dan zullen onze "kenners" hier je zeker nog een handje kunnen helpen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

YES YES YES, het is gelukt! Mijn D-schijf 20 gb verkleint en dus mijn C-schijf heeft eindelijk ruim voldoende voor alle dingetjes die ik graag wilde doen.Bij deze wil ik jullie (kweezie wabbit,Jurgen,Stegisoft,Wouterskurt,Clarkie, Jean-piere, Kape) echt onwijs bedanken voor alle hulp, geduld, en oplossen van alle andere problemen. Alleen was het nooit gelukt! Als jullie mijn hulp ooit nog eens nodig hebben met een probleem, dan hoor ik het wel. Hihihihihi. Hele fijne zondag allemaal, en ik zal deze site zeker aan iedereen aanbevelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.