Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Vanmiddag is mijn hyves helaas gehackt. Gelukkig is het wachtwoord niet veranderd en heb ik het optijd kunnen veranderen voordat ze er weer iets mee konden doen.

Helaas heeft de hacker wat nare berichten geschreven naar mijn vrienden.

Nu wil ik graag weten kan ik op een of andere manier er achter komen wie het is. Het is op school gebeurd. Maar misschien kan ik nog na vragen wie er die tijd ingelogt is geweest. maar dan moet ik wel weten welke computer. Hoe kan ik hier achter komen?

Alvast bedankt,

max

Geplaatst:

Op school kunnen ze misschien nagaan wie op hyves is geweest of beter gezegd op welke computer men naar hyves is geweest.

Maar dan moet je nog altijd dader weten tenzij iedereen op uw school moet inloggen om met de computer te kunnen werken.

Nu kan ik wel begrijpen dat uw school daar niet veel tijd in steekt omdat je minstens de dag en uur zou moeten weten wanneer hij of zij op hyves is geweest.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.