Ga naar inhoud

draadloos netwerk valt constant uit.

valtje94

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een week een nieuwe laptop (samsung R540), daarvoor had ik een acer. met die acer had ik geen enkel probleem met het draadloos internet.

Nu met deze Samsung valt mijn internet constant uit.

Dit gebeurt alleen maar als ik in mijn kamer ben.

Als ik beneden zit met mijn laptop (waar de router staat, is er geen enkel probleem).

Als ik hier dus in mijn kamer ben en mijn internet valt uit moet ik op een andere plek in mijn kamer zitten of mijn laptop in de lucht houden of 1meter verplaatsen en dan werkt het internet weer eventjes.

Ik kan niet langer dan 1u op internet zonder dat het uitvalt.

volgens de winkel waar ik de laptop gekocht heb is er een storing in mijn kamer. Ik heb al alles geprobeerd maar ik vind niet wat er stoort. eerst dacht ik dat het mijn blackberry was die stoorde, maar dat is het ook niet, want als mijn blackberry uit staat kan mijn internet ook uitvallen.

we hebben 3 laptops op dit draadloze netwerk en alleen mijn laptop heeft dit probleem, terwijl het allemaal dezelfde samsungs zijn.

kan iemand mij helpen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.