Ga naar inhoud

Printer kan niet worden geinstaleerd

zweetkonijn

Aanbevolen berichten

Soms kan het gebeuren dat de Vista driver werkt onder Windows 7 dus ik zou het eens daarmee proberen.

Let wel dat je dan de juiste versie neemt en dan bedoel ik de 32 of 64bit versie van de driver afhankelijk van je besturingssysteem.

Dit heb ik gevonden op de Lexmark site,daar word gezegd hoe je de printer onder Windows 7 dient te installeren en dat je de Vista driver dient te gebruiken.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw printer wordt door Vista én Windows 7 ondersteund :

Windows 7 Compatibility for Lexmark Z845 Inkjet Printer: Lexmark. Drivers, Updates, Downloads

Ook de website van Lexmark zegt dat je printer Windows 7 ondersteund. Je moet dan gewoon de drivers van Vista nemen, zeggen ze op hun website.

Hier kan je de driver downloaden;

Hoe installeren vanaf die website?

!!! als u Windows 7 32 bit hebt kiest u daar voor Vista 32bit. Hebt u Windows 7 64 bit, dan kies u daar voor Vista 64 bit.

Kies dus uit het menu de juiste keuze. Daarna klikt u op de blauwe knop "Driver" op de website.

post-484-1417704237,302_thumb.png

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.