Ga naar inhoud

constant hoge processorgeheugen cpu

renzolini

Aanbevolen berichten

Sinds enkele maanden heb ik constant hoge processorgeheugen. Kort na het opstarten staat die op 100% en zakt in het beste geval naar 70% .

Ik gebruik nochtans maar enkel internet explorer en een html programma geen grafische programma's.

Ik weet dat ik bij het scannen met bep. programma's veel foutmeldingen ivm met registerenbestanden als ik het goed voorheb maar weet niet hoe ze op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens dat wat ik zie op de screens zijn dat Niet actieve systeem processen en dat is volkomen normaal dat die rond dat percentage zitten hoor.

Heb je verder nog problemen met deze PC die een hoog CPU verbruik doen vermoeden?(bv.traag werkende software en dergelijke)

Alvast bedankt voor uw antwoord

Wel het gebeurd dat het geluid een krakend geluid maakt maar plots kan dat dan terug gedaan zijn. Maar ik heb me laten wijsmaken dat dat een héél ander probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.