Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren een nieuwe pc gekocht en vandaag geeft hij voortdurend aan: Windows verkenner reageert niet. Ik kan vervolgens niets meer beginnen.

Weet iemand raad?

Vriendelijke groet,

Ad Bammens.

Geplaatst: (aangepast)

Probeer hetvolgende eens. De verkenner hangt samen met sommige instellingen van IE.

1. Start Internet Explorer op. Druk op de Alt toets. Kies Extra/Internetopties. Ga naar het tabje Geavanceerd. Scroll door de lijst. Zorg dat je geen vinkje zet bij "Browseruitbreidingen van derden inschakelen" (goed zoeken in de lijst!). Druk op Toepassen. Zet er terug een vinkje voor . Druk weer op Toepassen. Als het probleem nog niet is opgelost, ga naar stap 2.

2. Start Internet Explorer op. Druk op de Alt toets. Kies Extra/Internetopties. Ga naar het tabje Geavanceerd. Druk onderaan op de knop "Opnieuw instellen..." Als het probleem nog niet is opgelost, ga naar stap 3.

3.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Het probleem lijkt opgelost te zijn. Ik heb Word 2003 opnieuw geïnstalleerd en van te voren de compatibilteit ingesteld.

In ieder geval weer hartelijk dank voor de hulp.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.