Ga naar inhoud

orange-office

kristof Belgie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Hebben hier nog mensen orange-office gedownload,of liever NIET kunnen downloaden?

Ik heb braafjes via hun betaalpagina en Visa-kaart 15 euro betaald,al dikke week geleden maar het 'direct downloaden van het office-programma 'wat zij zou mooi voorstelden op hun site daar kwam niets van in huis..ik voel me opgelicht ...of..deed ik iets verkeerd??Heel erg bedankt voor uw reactie...

Een naieve Belg..:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal zeker niet de enige zijn die in dit trucje is getrapt.

Hier kwam er nog iemand op het idee om deze software te downloaden.

Je treft de advertenties vaak aan op tweedehands websites. En vaak gaat het hier om personen die een account hebben bij Paypro. Dus telkens iemand op die link klikt en het product koopt krijg de aanbieder wat centjes.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...

Ik ben er ook ingetrapt, ik heb na drie weken een schijfje met org office 3.1 gekregen. Dat had ik inderdaad gratis kunnen downloaden op een andere site. Kan men die bedriegers niet van het net gooien of ze aanklagen of zo iets ? Ze beloven toch iets wat ze niet geven.

Hallo,

Hebben hier nog mensen orange-office gedownload,of liever NIET kunnen downloaden?

Ik heb braafjes via hun betaalpagina en Visa-kaart 15 euro betaald,al dikke week geleden maar het 'direct downloaden van het office-programma 'wat zij zou mooi voorstelden op hun site daar kwam niets van in huis..ik voel me opgelicht ...of..deed ik iets verkeerd??Heel erg bedankt voor uw reactie...

Een naieve Belg..:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze verkopen iets, als ze gewoon geld zouden vragen zou ik het hen niet geven.

Ik ben er ook ingetrapt, ik heb na drie weken een schijfje met org office 3.1 gekregen. Dat had ik inderdaad gratis kunnen downloaden op een andere site. Kan men die bedriegers niet van het net gooien of ze aanklagen of zo iets ? Ze beloven toch iets wat ze niet geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

het wordt inderdaad uiterst grof gespeeld...

Ze vermelden in hun algemene voorwaarden, link ( Legale Office Pakketten - Beperkt Aantal Exemplaren Beschikbaar ) dat er €14.95 dient betaald te worden voor het downloaden van een gratis open source kantoorpakket....en dat pakket is inderdaad (zie bericht 2 van stegisoft) niets anders dan Open Office.

Laat je daar niet aan vangen beste mensen !

Open Office is 100% gratis en is dan ook volledig gratis te downloaden via de link van stegisoft !

Als je graag nog meer info over Open Office leest kan je ook terecht op deze link ( OpenOffice.org | Gratis Software Site ), waar tevens gratis download voorzien is en tal van tips en handleidingen !

Veel plezier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.