Ga naar inhoud

probleem met toetsenbord en (soms) muis na herstart


poelie

Aanbevolen berichten

hoi, ik zit met een probleempje met mijn toetsenbord logitech navigator special edition, , na een opstart , branden geen 1 van de lampjes , en werken de toetsen niet , als ik de usb stekker uittrek, en in een andere usb poort steek , dan werkt hij perfect!

ik werk met windows 7 , tot voorkort had ik xp , en daarmee heb ik het probleem niet! hij zegt bij opstart hardware wordt niet herkend! via de ps/2 heb ik het ookal geprobeerd , maar dan doet hij helemaal niets! heb het via de site van microsoft even opgezocht, en daar zeggen ze dat het compactibel moet zijn met de 32 bit versie van windows 7.

heb voor het moment geen programma's van logitech er op staan , aangezien ik er al enkele geprobeerd heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder het toetsenbord eens via Apparaatbeheer onder het tabje Toetsenbord.

Ga naar start en type in het zoekvak "Apparaatbeheer" en klik enter.

Klik nu op het pijltje dat voor Toetsenbord staat en verwijder dan de driver door met je rechtermuisknop op de driver van je toetsenbord te klikken en vervolgens te kiezen voor "Installatie ongedaan maken".

Herstart nu je PC en kijk dan eens of dat het probleem heeft opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, dat heb ik zelf al geprobeerd, zolang ik mijn pc niet uitschakel, blijft hij het doen, maar als ik de pc smorgens terug wil opstarten, dan brand er niets van lampjes op het toetsenbord, het reageert totaal niet, net als de muis, de cursor is zichtbaar, maar deze hangt vast! de stuur programma's heb ik reeds al verwijderd, maar heeft geen effect na opstart, echt een stom probleem, heb zelf al itouch van logitech geprobeerd , maar ook dit heeft geen effect!

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens. In veel gevallen helpt het bij problemen met usb poorten.

Ga naar start en typ apparaatbeheer in het zoekvak.

Klik bovenaan de resultatenlijst op apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

Bij het herstarten worden de usb drivers opnieuw geinstalleerd en zou alles weer normaal moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.