Ga naar inhoud

Cardridges Canon printer

petera

Aanbevolen berichten

dag,

ik heb ook een canon printer, eerst een pixma ip 4200.

ik kocht ook goedkopere inktpatronen die compatibel zijn.

ging een tijdje goed maar dan printe hij geen kleuren meer.

wat bleek die inkt was toch niet zo goed.

nieuwe printer kunnen kopen want herstelling was te duur.

trouwens een eenvoudige printer is even goedkoop of duur (zoals je wilt) als de originele inktpatronen.

maar let toch maar op de kwaliteit, want als je verkoper kan bewijzen dat je namaakpatronen gebruikt in de garantieperiode zou die zijn vingertjes wel eens terugtrekken.

ook effe opletten of je inktpatronen voorzien zijn van een chip, sommige namaakpatronen zijn niet voorzien van chip.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

volledig met je eens.

ik wil enkel aanhalen dat het ene goedkope inktpatroon niet de kwaliteit heeft van een ander en dat als je inktpatroon een chip heeft je ook best een koopt met chip.

ik ken een verkoper persoonlijk die zelf bepaalde inktpatronen (en vooral kleur) niet meer verkocht wegens slechte kwaliteit en een hoop klachten.

en als je met een printer die nog in garantie is problemen hebt en je gaat naar de verkoper en je vergeet je namaakpatronen er uit te halen je garantie kan vervallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.