Ga naar inhoud

nieuwe pc

surfdico

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben op zoek naar een nieuwe pc, maar zie door het bos de bomen niet, vooral op gebied van grafisch kaarten dan, alle advies is dan ook welkom...Het is een veel gestelde vraag, eventueel door verwijzen naar vergelijkbare thread is ook goed.

Waarvoor heb ik een PC nodig ? - naast de standaard dingen zoals surfen, muziek, openoffice en ook weer wat gamen, vroeger veel gedaan, nu een tijdje op consoles, maar vind ik maar niks tov PC-gamegevoel? Genre vooral real time strategie zoals theatre of War 1&2, total war,... en ook wel firstpersonshooters

1. Wat is mijn budget ? - 600 à 700 € ?
  2. Een merkcomputer of een samenstelling ? - geen voorkeur
  3. .
  4. Ga ik overklokken ? - neen, geen kennis van
  5. Ga ik later upgraden ? - kans is klein, heel misschien.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - niet echt.
  7. Ga ik zelf assembleren ? - neen.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - ja
  9. Ga ik zelf installeren ? - eventueel.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - neen ?
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - neen, zonder monitor ed ?
  12. Heb ik specifieke wensen ? - zo goed mogelijke grafische kaart binnen budget en niet teveel lawaai (momenteel nog een lawaaierige AMD)

zou dit ( Multimedia PC ) passen in wat ik zoek?

merci

dico

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhmm die pc ziet er op zich redelijk uit...... maar ik weet het niet helemaal zeker...... ik persoonlijk heb het niet met kant en klare pc's omdat deze niet speciaal voor jouw in elkaar is gezet en de onderdelen voor jouw doel zijn uitgekozen (al kan het natuurlijk heel erg dicht in de buurt komen).

als ik een pc voor jouw zou samenstellen met intel zou ik richting de laatste dual core's van de I5 serie kijken (of iets anders moet wat minderen en dan heb je als nog quadcore)

dus ik raad ik dit aan(dit is denk ik al beter dan die jij net had alleen heeft deze minder accessoires):

azerty

gekozen voor 1 van de nieuwste overgeklokte ati kaarten omdat je ook crossfire kunt draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.