Ga naar inhoud

Virus op mijn website (infectie als URL:Mal)

Aanbevolen berichten

Heb ondertussen - na je PB - Avast en AVG op je website losgelaten en geen van de twee gaf een kik ... dat lijkt dus de goede kant uit te gaan. Nu best even afwachten of de contactpersonen die je de melding van virussen hebben overgemaakt ook probleemvrij zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is alweer terug, na een nachtje ... dus er blijkt wel degelijk meer aan de hand, ... verdorie nojg aan toe. Een contact bevestigde alvast dat het nog steeds het zelfde was, melding JKS/trojan.downloaer.hackload ag.trojan

Ik ben meteen gaan kijken op de site en avast gaf ook opnieuw terug melding (zoals in begin van deze topic gepost).

Ben ten einde raad.

Vlak na het uploaden van gisteravond werkte alles perfect.

Heb toen alle files op de server gedelete en opnieuw upgeloaden via mijn website (ik doe dit via verkenner en dus niet met een ftp programma (kan dat een evt reden zijn???) ik heb eerder het gevoel dat er ergens in een file iets fout moet zitten ofzo, maar de scanner vindt blijlkbaar zelf niets!!!

Moet ik nu opnieuw een logje maken met HJT?

of ...?

Ik begin er de muren van op te lopen!!!

Ik kan toch niet om de vijf minuten mijn website updaten (files vervangen en heruploaden, dat is geen manier van werken natuurlijlk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.