Ga naar inhoud

trage draadloze internetverbinding, wil mijn oude ip adres terug.

pallas

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

mijn draadloze systeem werkt waardeloos, dus heb ik gisteren w's mijn ipadres veranderd van mijn pc. is dat van invloed op de router?(linksys 150N). Kan ik mijn oude ipadres terugkrijgen? hoe kan ik nu een betere draadloze intrenetverbinding maken? we hebben n.l. een I pad gekocht en die ontvangt draadloos gegevens. Dat gaat enorm traag, valt uit etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ip adres van de computer kan je altijd wijzigen.

Beste is om automatisch IP adres verkrijgen te kiezen tenzij je een reden hebt om static IP adres toe te kennen.

Maar de router moet wel de ip adres aanvaarden.

Je zal in de router eens moeten kijken of er bijvoorbeeld 192.168.0.2 tot 192.168.0.245 is ingesteld want sommige router zetten het op 192.168.0.100 tot 192.168.0.245 of zo.

Eveneens bij de wireless gedeelte kan het zijn dat er bij SSID en channel de signaal kan verhogen.

Waarschijnlijk staat bij u dit: G/N of 54/150 mbps

Wijzigd dit in N of 150 mbps indien al uw netwerkkaarten N ondersteunen.

Ik weet niet of Ipad 150 mbps ondersteund. Mogelijk 54 mbps.

Ook kan je eveneens daar de channel wijzigen in 7 of 11 om minder storing te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.