Ga naar inhoud

Vast lopen van Windows Movi Maker

bluestar

Aanbevolen berichten

Hallo, helpers

Ik ben nieuw in jullie wereldje en weet nog niet goed hoe alles in zijn werk gaat.

Ik ben ook nog een leek in computerland. Ik zit wel met een probleem met het programma WMM Die voordurend vastloopt.

Ik film reeds enkele jaren met Panasonic NV-GS 250 met DV cassettes Nu ik met pensioen ben heb ik eindelijk tijd om eens werk te maken van het monteren en bewerken van al mijn opnames. Ik dacht dit gemakkelijk te kunnen doen met WMM maar het valt wel dik tegen. Bij het overplaatsen naar de computer gaat het een tijdje goed maar dan plots blijft de opname stilstaan terwijl de camera nog loopt er komt ook een melding als zou er geen band in de camera zitten. Met de beelden die opgenomen zijn kan ik van alles doen maar het vervolg van de film krijg ik er niet meer op. na veel proberen en ander project nog eens 2 minuten dan loopt het weer vast enz.....en die beelden zijn dan niet opgenomen aangezien ik het programma dien af te sluiten

Ik dacht dat mijn computer Intel Pentium 4 CPU 2.80 GHz snelh. 2799 MHz 1.25 GB RAM werk geheugen en nog meer als 35 GB opslag van totaal 114.85 GB te traag is? Hij is ook al enkele jaartjes oud.

Het stuurprogramma Windows XP Home met de Windows movi maker Zou ik nog eens de movi maker van het net halen? En moet ik dan eerst de oude wissen?

Ik weet niet wat gedaan Kan iemand mij goede raad geven?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe gaat alles prima. Ik heb Alles naar WMM geconverteerd en kan mijn film bewerken. Ik zag het niet zitten om bij Nero te bewerken alles is in het engels en ik ben daar nie echt een krak in. Zou ik, als de film af is meschien beter terug zetten naar Nero om te branden? Ik ben bang dat bij WMM alles weer zal vast lopen .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.