Ga naar inhoud

Opstarten laptop

Laura

Aanbevolen berichten

Hallo,

sedert enige tijd start mijn laptop nogal traag op, loopt een verschijnende minuten vast, nadien als ik een venster ( internet exploder b.v.) opend krijg ik iedereen keer een geluid te horen. verschillende keren na elkaar als ik een wachtwoord intikt bv bij hotmail.

Van Alles geprobeerd het enige dat helpt in de pc in stand by of slaapstand zetten.

Laptop Medion intel® Pentium 4® cpu 3.06 ghz geheugen 1 GB

Home edition Microsoft service pack 2 versie 2002

Dank bij voorbaat,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de "standaard" procedure geprobeerd ?

1. Ccleaner

2. Tune up utilities

3. Defraggler

4. Ad-aware 2007

Tune up utilities: de voornaamste.

Met deze kan je je pc zo configureren dat hij prestatie gericht is.(trail versie 30dagen)

Ccleaner: verwijderd temp files en cookies, er zit ook een register fix bij. (gratis)

N.B. de sectie Gereedschap is voor gevorderde.

Defraggler: een defrag programma dat sneller en effectiever werkt dan windows een eventuele andere optie is SmartDefrag. (gratis)

Ad-aware2007: Scant je pc op irritante pop-ups,... andere vertragende en vervelende dingetjes. (gratis)

Na dit zou het beter moeten gaan. Oohja een AV scan kan geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Aezonix,

Dank voor de tips alles start beter op maar heb nog een klein probleempje als ik een een venster opent krijg ik een windows geluid bij het open van webmail van hotmail blijft geluid doorgaan continue achter elkaar + een het cijfer 555555555555555555 in de aanmeldding code . hoe verwijdert ik dit probleem?

Na een tijdje houd het op maar het is toch verveelend.

Groetjes,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mm het geluidje kan te verhelpen zijn door het volgende:

Start ---> Configuratie scherm ---> Spraak geluid en geluidsapparaten ---> Geluiden en Audioapparaten ---> 2de Tab Geluiden stel voor geluidschema Windows standaard in, als dat het niet verhelpt kan je ook geen geluiden activeren.

Wat dat cijfer betreft, dat ligt buiten mijn capaciteiten als Beginnende Windows freak. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Aezonix,

Dank voor de moeite om een oplossing te vinden.

Een prettige kerstfeest :santaclaus: & voorspoedig Nieuwjaar "2008" toegewenst.

Groetjes and Thanks,

Laura

Geen probleem :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo be dup,

Het lijkt onmogelijk een screenshot te maken...van mijn probleem.

Ik zal het proberen uit te leggen, bij iedere koude start van mijn laptop hoor ik een geluid van Windows ( Standaard geluid Windows) alleen bij het openen van een venster nadien bij het openen van van webmail zie ik in het vakje waar mijn passwoord moet invullen (na ik geklikt heb in het vakje) allemaal 555555555555555555555555 en nee dit is geen grap ! Ik herinner mij enkele weken terug dat per ongeluk op 5 gedrukt heb : was Windows met iets bezig een commando?

Als het niet opgelost geraakt is dit niet zo erg als het vastlopen van de pc: dit is al opgelost

Toch bedankt bij voorbaat,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.